5 luni cate degete la mana :)

28 iunie 2010 Carina-Stefania

Hello world,

m-am trezit mai adineauri. M-am intins , cum fac in fiecare dimineatza cand ma trezesc si m-am uitat din nou spre mamy spre taty si spre cer. E frumos ca sunt in aceeasi directie totzi. Si de aceea poate, in fiecare dimineatza zambesc. Pentru ca toate sunt bune, sunt acolo la locul lor. Si Mamy si Taty si Afara sunt unde trebuie sa fie. Astazi , cand m-am trezit ploua afara…se auzeau picaturile tropaind voios pe tabla balustradei. Cica e vremea a ploaie…timp de numarat banii si de facut copii. Pe criza asta cred ca lumea se va rezuma la a doua varianta. Nu de alta, da trebuie si eu sa am cu cine ma juca… :). Eu tot nu inteleg ce e cu Criza…de cand se tot anunta si se face caz de ea eu parca o duc din ce in ce mai bine. Incep sa cred ca e ceva bun. Va xplic. De cand cu criza eu am inceput sa mananc piureuash de fructe. La pranz pap supitza si acum am incercat ceva nou ce mamy zice ca se numeste branzica. Delicios… deci sa nu mai aud ca e ceva rau cu criza. Acum vreo doua zile m-am innoit cu hainutze frumoase frumoase…chilotzei de schimb avem, cremutze si sampoane sunt, lapticul e bun bun…nu stiu, poate nu am eu asteptari prea mari si de aia ma bucur de ceea ce este. Mie imi a tare bine. De o vreme nu mai pot sa stau culcata sa ma uit in tavan. Ceva parca ma gadila pe spate si cand ma gadila ma incordez din burtica, ridic capushorul…off ce greu mai este…cred ca sunt tare mintoasa…si mai mai sa ma ridic in fund..pardon…sezut. Binetzeles ca nu reusesc , dar stiti cred , ca situatia e temporara si nu e dacat chestiune de timp pana cand intr-o zi, in avantul meu o sa ma itzesc deodata si o sa fiu hopa sus. Oricum…va anuntz cu drag ca am schimbat perspectiva. E altceva… e frumos sa vezi lumea de sus, si ce imi place celmai mult e ca imi pot studia linistita degetele de la picioare. Vai ce imi mai place cum se misca, cum se strang, cum se departeaza si apoi se apropie…fascinant…nu-i asa? Lume lume, sunt fetitza mare…am 5 luni…cate degete la o mana…sau la un picior…in fine. Am inceput sa-mi cant singura cand adorm, din ce in ce mai des mama ma motzeaza si ma imbraca cu tot soiul de rochitze. Ce ma enerveaza este ca mamy imi tot trage rochitza cand se ridica pentru ca v-am spus…am niste piciorutze tare zglobii… Astazi este ziua mea. Suntem in 28 iunie si astept felicitarile. Dimineatza doua voci , frumoasele voci mi-au cantat din nou La Multi Ani! Eu aveam ochisorii carpitzi, cred ca si ele, vocile….taty m-a luat usor in bratze si m-a pus pe patul nostru mare…in care mai dormim noi trei din cand in cand…si mamy si taty cantau La Multzi Any si imi zambeau… Ce imi mai place…ce calzi ii simt… Ca de fiecare data i-am rasplatit cu ce am eu mai de pretz…le-am zambit…si ei mi-au zambit deasupra-mi…si e asa de bine…Am auzit ca multa lume m-a felicitat astazi si pe aceasta cale doresc sa le multzumesc tuturor pentru urarile de bine pe care mi le-au adresat. Promit sa ma tzin de urarile voastre si sa cresc mare, sanatoasa si sa va bucur pentru ceea ce sunt. Abia astept sa vina dupaamiaza si sa vina taty acasa si poate iesim la plimbare si cine stie ce surprize ne mai asteapta. Oricum, branzica a fost buna buna…Sarut mana pentru masa…Am burtica plina si incet incet simt ca ma curpinde un somn dulce imbietor…hai va … somn usor…pfiu…va pup…

Entry Filed under: Uncategorized

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Arhive

iunie 2010
Lu Ma Mi Jo Vi Du
« Apr   Iul »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Categorii

Blogroll

3 ani caii verzi pe pereti Carina iubita La Multi Ani multumesc petrecere pietoni

Pagini

Articole recente

Blog Stats

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 2,360 other followers

Top articole

Top click-uri

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 2,360 other followers